کارت ویزیت از آیتم‌هایی است که برای رساندن اطلاعات اولیه مانند راه‌های ارتباطی به مخاطبان استفاده می‌شود و نقش موثری در معرفی کسب و کار و حرفه‌ی خودتان دارد، در چاپ کارت ویزیت امکان استفاده از متریال‌های مختلف و تغییر سایز باتوجه به نیاز سفارش دهنده وجود دارد.

موکاپ کارت ویزیت به پیش نمایش بهتر طرح در نظر مشتری کمک می‌کند، یعنی سفارش دهنده از این طریق می‌تواند اطلاعات و عناصر را به صورت واقعی مشاهده کند. موکاپ‌های کارت ویزیت در متریال‌ها و سایزهای مختلف موجود می‌باشند، از این جهت موکاپ انتخاب شده باید متناسب با طرح اصلی باشد. منظور از متناسب بودن این است که اگر قرار است طرح شما بر روی مقوای گلاسه چاپ شود به سراغ موکاپی که جنس آن کاغذ کرافت است نروید. این موضوع سبب ایجاد ابهام در ذهن سفارش دهنده و عدم تطابق خروجی چاپ شده با طرح اصلی می‌شود.

موکاپ‌ها در موضوعات مختلفی موجود هستند، موکاپ زیر برای موضوعاتی نظیر تولید و فروش انواع نان می‎‌تواند استفاده شود.

 

کارت ویزیت(موک‌آپ قنادی)

موکاپ کارت ویزیت قنادی

 

روش دانلود فایل کارت ویزیت(موکاپ قهوه) از سایت کوفا:

برای دانلود فایل لایه باز موکاپ، باید وارد ناحیه کاربری خود شوید.و یا اگر هنوز عضو سایت نشده‌اید، بالای صفحه روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

سپس بعد از وارد کردن مشخصات خود، می‌توانید به عنوان یکی از کاربران کوفاپرینت، فایل مورد نظرتان را به راحتی و به صورت رایگان دانلود کنید.

لینک دانلود رایگان موکاپ:

برای دانلود فایل لایه باز موک‌آپ کارت ویزیت قنادی کلیک کنید.

استعلام قیمت کارت ویزیت از سایت کوفاپرینت:

اگر قصد چاپ کارت ویزیت دیجیتال را دارید برای استعلام قیمت به صورت آنلاین  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *