نويل برودی (Neville Brody) در سال ۱۹۵۷ در لندن به دنيا آمد و در سال ۱۹۷۹ از دانشگاه در رشته گرافيك فارغ التحصيل شد. او به خاطر ابداع و خلاقیتی که در طراحی حروف داشت به شهرت رسیده بود. زمانی که او سی سال سن داشت توانست کتاب “زبان گرافیک نویل برودی” نوشته‌ی جان ورنکرافت به همرا طراحی برودی را منتشر کند.

او بين سال‌هاي ۱۹۸۱ تا ۱۹۸۶ مدير هنری مجله فيس (Face) بود.

و بين سال‌های ۱۹۸۳ تا ۱۹۸۷ طراح هنری مجله تاچ (Touch) و از سال ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۰ طراح هنری آرنا(Arena) بود.

نويل برودي از سال ۱۹۹۴ استوديوی تبليغاتی و هنر طراحی تبليغاتی را در لندن تاسيس كرد و در سال ۲۰۰۰ شعبه هايی از همين موسسه را در پاريس و سانفرانسيسكو بنا نهاد. استودیو تبلیغاتی نویل برودی (Neville Brody) كاملا با روحيه های افراد مختلف آشنايی دارد و طراحی‌ها را به سبكی مردم پسند می‌آفريند. آنها برای هر پروژه سيستم و طرح‌ريزی‎های منسجمی می‌آفرينند و با بررسی اصول اصلی و دقيق، نوآوری‌هايی در آنها به وجود مي‌آورند. آنها طرح‌ها را به صورت نيمه تمام آماده می‌كنند و سپس آن را به افراد مختلف نشان می‌دهند و نظرات آنها را در طرح‌های اصلی كه ارائه می‌دهند می‌گنجانند.

اغلب اين طراحی‌ها با تايپوگرافی منظم آماده می‌شوند. اين گونه از طراحی‌ها  سبب ارتباط نزديك طرح‌ها با مردم و موجب مردمی شدن طراح مي‌شود. استوديوی طراحی نويل برودی پايگاهی حياتی در ذهن مردم دارد و اغلب طرح‌های آن برای آنها آرامش، صلح و شادی به‌وجود می‌آورد.

برخی از پوسترهای نویل برودی:

نويل برودی 

 

نويل برودی 

نويل برودی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *