استفاده از موکاپ برای ارائه‌ی لوگو یکی از روش‌های رایج است که طراحان برای نشان دادن لوگو در فضاهای مختلف از این شیوه استفاده می‌کنند. موکاپ کمک می‌کند تا سفارش دهندگان و مخاطبان بتوانند تصوری واقعی از آن چیزی که شما طراحی کرده‌اید در ذهنشان داشته باشند. شیوه‌های مختلفی برای طراحی لوگو وجود دارد از این جهت ممکن است یک موکاپ صرفا برای لوگو تایپ مناسب باشد اما موکاپ دیگری برای لوگوهای تصویری مناسب باشند.

به همین دلیل انتخاب موکاپ مناسب می‌تواند تاثیرگذار باشد، فضای موکاپ هم در این موضوع بی‌تاثیر نیست برای مثال نمی‌توان موکاپی را برای صنایع غذایی طراحی شده است را در یک فضای اداری به نمایش گذاشت یا لوگویی را که برای لباس کودک طراحی شده است را نمی‌توان در یک فضای پزشکی ارائه داد. ممکن است این جزئیات کمی بی اهمیت به نظر برسند اما در نهایت تاثیر زیادی بر کل پروژه دارند.

در سایت کوفا موکاپ‌های مختلفی موجود هست که می‌توانید باتوجه به طرحتان به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید.

روش دانلود موکاپ از سایت کوفا:

برای دانلود فایل لایه باز موکاپ، باید وارد ناحیه کاربری خود شوید.و یا اگر هنوز عضو سایت نشده‌اید، بالای صفحه روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. سپس بعد از وارد کردن مشخصات خود، می‌توانید به عنوان یکی از کاربران کوفاپرینت، فایل مورد نظرتان را به راحتی و به صورت رایگان دانلود کنید.

لینک دانلود رایگان موکاپ:

برای دانلود فایل لایه باز موکاپ لوگو روی شیشه کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *