بیلبوردها یکی از اجزای اصلی خیابان‌ها به حساب می‌آیند که همه‌ی ما در حین رفت و آمدهایی که در طول روز داریم با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

محل قرارگیری بیلبورد طوری است که همه‌ی اطلاعات و عناصر موجود در آن باید واضح باشند و بتوانند پیام خود را در زمان کوتاهی به مخاطبان برسانند.

به همین دلیل ممکن است در فایل طراحی شده محل و سایز قرارگیری برخی از عناصر به چشم سفارش دهنده بزرگ‌تر از حالت عادی جلوه کند، از این جهت قرار دادن طرح در موکاپ مناسب البته با حفظ تناسبات می‌تواند این موضوع را حل کند.

در فضاهای مختلف شهری و مسیرهای رفت و آمد مردم قسمت‌هایی برای نصب بیلبورد وجود دارد، شما می‌توانید باتوجه به محلی که قرار است بیلبوردتان نصب شود موکاپ موردنظر خود را انتخاب کنید. در سایت کوفا موکاپ‌هایی از بیلبورد در مکان‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید به صورت رایگان دانلود و از آن‌ها استفاده کنید.

روش دانلود موکاپ بیلبورد از سایت کوفا:

برای دانلود فایل لایه باز موکاپ، باید وارد ناحیه کاربری خود شوید.و یا اگر هنوز عضو سایت نشده‌اید، بالای صفحه روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

سپس بعد از وارد کردن مشخصات خود، می‌توانید به عنوان یکی از کاربران کوفاپرینت، فایل مورد نظرتان را به راحتی و به صورت رایگان دانلود کنید.

لینک دانلود رایگان موکاپ:

برای دانلود فایل لایه باز موکاپ بیلبورد تبلیغاتی موکاپ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *