لیبل محصول برچسبی ظریف شامل اطلاعاتی درباره یک کالا یا محصول میباشد که روی آن چسبانده میشود تا به امور مربوط به خرید و فروش سرعت بخشد. همچنین چاپ لیبل میتواند جنبه تبلیغاتی نیز داشته باشد. یعنی شما میتوانید تبلیغات خود را به صورت لیبل چاپ نموده و برای جذب مشتری به محل مورد نظرتان آن را بچسبانید. شما میتوانید برای طراحی استاندارد یک لیبل و همچنین انتخاب متریالهای مناسب مطالب زیر را مطالعه کنید.
همه چیز درباره لیبل محصول
ابعاد:در مجتمع کوفا میتوانید با توجه به ابعاد محصولتان، لیبل خود را در ابعاد خیلی کوچک از ۲سانتیمتر تا اندازههای بزرگتر (۴۰سانتیمتر) به چاپ برسانید.
جنس کاغذ: شما میتوانید لیبل خود را بر روی سه جنس لیبل مات، لیبل براق و یا لیبل شیشهای چاپ کنید.
لیبل شیشهای یا شفاف (transparent) یکی از انواع برچسبهای مقاوم است که به دلیل بیرنگ و شفاف بودنش، چیزی که روی آن چاپ میشود از هر دو طرف قابل مشاهده است. این نوع لیبل مقاومت بسیار بالایی در برابر کشیدگی و پاره شدن داشته و معمولا برای چسباندن بر روی شیشه فروشگاهها، صنایع بسته بندی و … مورد استفاده قرار میگیرد.
روکش:با وجود اینکه میتوان لیبل را بر روی کاغذهای مات یا براق چاپ نمود، اما گاهی بنا به درخواست مشتریان میتوان بر روی آنها از روکش سلفون مات یا براق نیز استفاده کرد. این روکشها علاوه بر افزایش زیبایی لیبل، مقاومت آن را بالا برده و به نوعی مانند عایق عمل میکند.
نوع تیغ: اگر زمینه لیبل شما رنگی باشد باید در هنگام چاپ به صورت دوتیغ و اگر زمینه آن سفید باشد، باید به صورت تکتیغ برش شود. همچنین در چاپ لیبل میتوانید از برش نیمتیغ (که در قسمت خدمات وجود دارد) نیز استفاده کنید.
مواردی که در طراحی لیبل لازم است به آنها توجه کنید:
- مهمترین نکته در طراحی لیبل محصول این است که طرح حتی اگر خلاقانه و اغراقآمیز باشد، نباید از واقعیت محتوای درون بسته فاصله بگیرد و باید متناسب با آن باشد.
- همچنین تمام توضیحات راجع به محصول که روی لیبل میباشد، باید کاملا منطبق با واقعیت باشد.
- هنگام طراحی لیبل لازم است علایق گروه مصرفکننده را نیز در نظر بگیرید.
برای استعلام قیمت لیبل دیجیتال کلیک کنید.
دیدگاهتان را بنویسید