همه چیز درباره بروشور، بروشور یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی است که امکان جمع آوری اطلاعاتی زیاد، در فضایی کوچک را به صاحبان شرکتها و مشاغل مختلف میدهد تا خدمات و محصولات خود را توصیف کنند، همچنین برای آگاهی از نحوهی استفادهی صحیح از محصولات نیز طراحی میشود. شما میتوانید برای طراحی بروشوری تاثیرگذار و همچنین انتخاب متریالهای مناسب، مطالب زیر را مطالعه کنید. همچنین اهمیت کیفیت چاپ را نیز نباید فراموش کنید. برای اینکه بروشور خود را با بهترین کیفیت ممکن به چاپ برسانید، اینجا را مطالعه نموده و از آنها در طراحی خود استفاده کنید.
در مورد مشخصات عمومی در قسمت چاپ آنلاین بروشور بیشتر بدانید:
نوع بروشور: نوع بروشور بسته به کاربرد آن و سلیقه شما میتواند دو لت، سه لت پنجرهای، سه لت و یا چهار لت آکاردئونی طراحی شود.
جنس کاغذ:
پیشنهاد کوفا برای برای بروشور کاغذ گلاسه ۱۳۵گرم تا ۲۵۰ گرم میباشد. بروشور شما میتواند بر روی کاغذهای گلاسه، عروسکی، کتان کهلر، کتان اندونزی، کارتی و یا تحریر چاپ شود. لازم است به این نکته نیز توجه داشته باشید که رنگهای تنپلات روی کاغذهای بافتدار (مانند کتان و کارتی) به خوبی نمینشیند.
روکش:
به دلیل وجود خط تا، در بروشور نمیتوان از روکش لمینت استفاده کرد. شما میتوانید برای افزایش دوام و زیبایی بروشور خود از روکش سلفون مات یا براق استفاده کنید.
قراردادن چه اطلاعاتی در بروشور ضروری است ؟
لوگو: در طراحی بروشور از لوگوی شرکت یا فروشگاه خود با وضوح بالا استفاده کنید و برای انتخاب رنگهای مناسب در طراحی، بهتر است رنگ لوگوی خود را در نظر بگیرید.
تصاویر: از بهترین تصاویری که از محصولات و یا خدماتتان دارید، در طراحی بروشور خود استفاده کنید. استفاده از تصاویر با کیفیت و جذاب، باعث جلب بیشتر مخاطب میشود.
متن: نکتهای که در ارائه اطلاعات در طراحی بروشور باید به آن توجه کنید، صریح و ساده بودن آنهاست. مشتریان نیاز دارند تا با خواندن بروشور، خیلی سریع و راحت مهمترین اطلاعاتی که مدنظرشان است در اختیارشان قرار بگیرد.
معرفی خود: بروشور به شما امکان ایجاد اعتماد در ذهن مخاطب را با معرفی محصولات و خدماتتان میدهد.
اطلاعات تماس: سعی کنید علاوه بر شماره تلفن، آدرس شرکت، ایمیل، آدرس سایت و … اطلاعات شبکههای اجتماعی که در آنها فعالیت دارید را نیز بنویسید.
- انتخاب رنگها در طراحی بروشور، اهمیت بسیاری دارد. رنگهای مناسب میتواند باعث جلب توجه بیشتر مخاطبان و خوانندگان بروشور شود و یا انتخاب رنگهای نادرست ممکن است مخاطب را خسته کرده و باعث شود بروشور را کامل مطالعه نکند.
دیدگاهتان را بنویسید