همه ما در طول زندگی و به خصوص هنگام خرید لباس یا اجناسی دیگر با تگهای بیشماری سر و کار داشتیم.
وجود این تگها در محصولات تولیدی مختلف علاوه بر انجام اطلاعرسانی در مورد قیمت و برند و مشخصات محصول، گاهی بسیار جذاب بوده و از نظر تبلیغاتی حس خوبی را به خریدار القا میکند.
شاید بتوان گفت نخستینبار این تگها به صورت آویز به پوشاک مورد استفاده قرار میگرفت.
اما اکنون گستره استفاده از آنها بسیار فراتر از پوشاک است.
طوری که امروزه شاهد استفاده از تگ بر روی محصولات بهداشتی-آرایشی، مواد غذایی، محصولات صنعتی و … هستیم.
نخستین تگها بسیار ساده و به صورت یک نوشته بر روی مقوا بودند که به وسیله یک نخ از سوراخی که بر روی آن تعبیه شده بود به محصول وصل میشد.
اما امروزه تنوع و پیچیدگیهایی در ارائه آنها به وجود آمده که باعث افزایش جذابیت در تگها شده است.
در ارائه تگ، چاپهای مختلف مانند چاپ افست، سیلک، طلاکوب، ترموگرافی، پوششهای مختلف UV، چاپ روی پارچه و … رایج شده است.
- در ادامه، نمونههایی از تگهای محصولات را میبینید:
دیدگاهتان را بنویسید